22.06.2015

Powracam!



Hej, hej! Pamiętacie mnie jeszcze? Tęskniliście? Bo ja bardzo!
W końcu zdecydowałam się na powrót. Powiem wam, że ta przerwa była mi potrzebna. Znowu czuję, że mam chęci do pisania i robię to dla siebie. Mam gotowe kilka rozdziałów do przodu, w sam raz na okres wakacyjny, kiedy będę pracowała i będę miała mało czasu. Ale przechodząc do konkretów, ROZDZIAŁ 17 OPUBLIKUJĘ W ŚRODĘ.
Co do waszych blogów, to postaram się powoli zacząć komentować, ale niestety kiedy zacznę pracę, znowu się opuszczę, bo po prostu nie będę miała na to czasu. wybaczcie, ale praca od 9 do 21 nie zostawi mi dużo wolnego czasu w ciągu dnia. :(

A teraz z innej beczki. MAM DO WAS PROŚBĘ! Tworzę nową LISTĘ OINFORMOWANYCH OSÓB, ponieważ na poprzedniej mam mnóstwo osób, które od dawna nie komentują, lub nie robiły tego w ogóle. A więc, KTO CHCE BYĆ INFORMOWANY O NOWYCH ROZDZIAŁACH, NIECH ZOSTAWI W KOMENTARZU JAKĄKOLWIEK FORMĘ KONTAKTU. (najlepiej blog, ewentualnie konto na twitterze).

Dziękuję za uwagę i do napisania.

8 komentarzy:

  1. Hej! Nawet nie wiesz jak tęskniłam! Cieszę się, że wracasz :)
    Do środy Skarbie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. też tęskniłam kochanie <3
    ja poproszę o info na blogu tym:
    much-imperfections.blogspot.com
    lub tym:
    calkieemnienormalna.blogspot.com
    już się nie mogę doczekać rozdziałuuuuu <333333

    OdpowiedzUsuń
  3. Tęskniłam! i po innych komentarzach domyślam się, że nie tylko ja. dziękuję, że wracasz, brakowało nam Ciebie. informacje wysyłaj na tego bloga:i-bet-my-life.blogspot.com . dziękuję z góry. dobrze, że wróciłaś, brakuje twojej twórczośći
    pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jak świetnie!! ♥ Już nie mogę się doczekać.
    Będę wdzięczna za info na @DeedeeVagus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się cieeeeszę! Co prawda, nie było mnie pod ostatnim rozdziałem, ale mnie również dopadł czas, w którym nie miałam na nic czasu.
    Proszę o informowanie mnie na moim blogu:)) www.kiedy-runie-niebo.blogspot.com
    Całuję i zapraszam do siebie, bo również dodałam informacyjny post.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się cieszę że wracasz! *-*
    Już nie mogłam się doczekać :)
    Do następnego :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się że wróciłaś :)
    uchiha-haruno-rules.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzięło i mi komentarz usunęło >.<
    Spróbuje go, więc odtworzyć.
    Moja radość na tą nowinę jest przeogromna! Wręcz mój uśmiech przypomina banana, a radość nie została zdarta pomimo złośliwości bloggera, który chciał ją zniszczyć.
    Ja z zapartym tchem i z szeptami Niepewności odnośnie Twojego powrotu, tak sobie żyłam... aż tu nagle taka wiadomość! Bardzo tęsknie za Isobel i Charliem (chomika nazwałam na jego cześć!), bo chyba dobrze zapamiętałam imiona bohaterów?
    W każdym razie, teraz mogę odetchnąć, a Niepewność jest zła, bo nie może już mi o tym szeptać. A Radość wręcz spycha ją w czeluści mojego dziwnego umysłu...
    Ach! Prosiłabym również o informowanie mnie na:
    life-of-heros.blogspot.com
    Jeszcze raz przypomnę o skaczącej z radości Radości w mym umyśle, bom jest wszelak rada! :D
    Bussis! :3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś tutaj, aby skomentować moją twórczość, to z całego serca Ci dziękuję. Każdy komentarz to wielka motywacja do dalszego pisania.

SZABLON AUTORSTWA JANE