5.10.2014

#0 Doskonałe niedoskonałości


Spojrzałem na nią, przekręcając się bokiem na łóżku i podpierając głowę na dłoni. Obserwowałem jej rozchylone, różowe wargi, rzęsy, rzucające cień na blade policzki i ciemne włosy rozrzucone kaskadą na poduszce. Wyglądała tak spokojnie. Tak niewinnie. Nikt nie pomyślałby, jaka osobowość kryje się we wnętrzu tego ciała. Jakie myśli rodzą się w jej głowie. Jak często, z tych delikatnych ust wydostawały się słowa, które raniły niezwykle dogłębnie, niczym maleńkie ostrza.
Była tak piękna, że zaparło mi dech piersi. Walczyłem z pragnieniem dotknięcia tej gładkiej skóry, z chęcią obcałowania każdego milimetra zgrabnego ciała i trzymania jej w ramionach już na zawsze. Walczyłem, bo wiedziałem, że to niemożliwe. Ona nie była moja i nigdy nie będzie.
Robiła wszystko, byleby mnie od siebie odepchnąć. Chciała, bym ją znienawidził. Pokazywała swoje najgorsze oblicza, byleby mnie zranić. Ale wtem, coś się zmieniło. Dostrzegłem w niej dobro, które tak uparcie starała się ukryć. Przejrzałem ją już dawno. Choć ona nie zdawała sobie z tego sprawy.
Wciąż łamała mi serce, a ja, jak ostatni głupiec, kochałem ją całą.
Kochałem jej wszystkie niedoskonałości.
Wszystkie doskonałe niedoskonałości.   


     ~*~

EDIT (02.11) : Napisałam nowy prolog. Poprzedni jest teraz początkiem rozdziału 1.

Witaj! 
Nie wiem ,czy wpadłaś/łeś tu tylko na chwilkę, jednak mam cichą nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Wróciłam do pisania po długiej przerwie i mam nadzieję, że znajdą się jeszcze osoby, wśród nich mam nadzieję i ty, które będą czytały moja twórczość. 
Prolog jak to prolog, jest wstępem do historii. Może troszkę nudnym, ale gwarantuję wam, że już niedługo akcja się rozkręci.
Chcesz być informowana/y? Odsyłam do zakładki 'Informowani'
Przeczytałaś/łeś? Zostaw komentarz, proszę.
ANKIETA POD ROZDZIAŁEM, ZAPRASZAM!

62 komentarze:

  1. Nooooo... Ciekawy początek :) nie zdradza za wiele ale przez to jeszcze bardziej nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału <3 @Jb_is_my_prince

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podobało. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. ♥

      Usuń
  2. Początek, jak początek, musi mieć w sobie to coś, co przykuwa uwagę. Nie mogę powiedzieć co będzie dalej, ale w tym krótkim fragmencie znalazłam jakąś część, która mnie przykuła. Motyw jest ciekawy, a czasem fajnie poczytać coś luźnego. Z komentarza "Twojego spamu" u mnie, wnioskuję, że będzie to ciekawa historia dwojga ludzi z innych środowisk. Taka typowa bajka, ale miła! Tylko jedno określenie mi się tak jakoś... nie podoba, a mianowicie: "nieznośny gorąc", może tylko ja czuję jakiś niesmak, widząc coś takiego? Możliwe. ;) Więc nie przejmuj się mną, ja tylko odniosłam się do reklamy i jestem za opisem, który mnie tu przyprowadził.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, będzie to bajka, ciężko mi powiedzieć, czy typowa, ale na pewno słodko-gorzka. Cóż, w większości gorzka. Właśnie podczas sprawdzania rozdziału to słowo trochę kuło mnie w oczy, ale zdecydowałam się je zostawić, a teraz wybrałam inne słowo, które myślę, że brzmi lepiej. Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  3. Zapowiada się ciekawie. Jak koleś to informuj mnie o rozdziałach. :)
    @PPatryczeczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie koleś tylko możesz. Przepraszam. :)
      @PPatryczeczek

      Usuń
    2. Haha, ach ten słownik w telefonie (jak przypuszczam). Oczywiście będę informowała. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

      Usuń
  4. Jej, zapowiada się bardzo fajnie. Cieszę się, że się u mnie zareklamowałaś. Możesz mieć pewność, że zostanę u Ciebie na dłużej :>
    Pozdrawiam i życzę dużodużo weny! ;*
    @Lariste


    w międzyczasie zapraszam do siebie na walk-in-shadows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Bardzo się cieszę, że ze mną zostaniesz. ♥
      Zajrzę do ciebie w wolnej chwili, obiecuję!

      Usuń
  5. Początek naprawdę fajny !!! Zapraszam do mnie http://summer-preston.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem przyjemnie się czyta.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy początek z nie cierpliwością czekam na dalszy ciąg opowiadania. @Malikowaaa_69 x

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj!
    Zadaniem prologu i zareklamowania swojego bloga polega na tym, by przyciągnąć uwagę czytelnika. Tobie się to udało, gratulację! Z opisu, który zostawiłaś u mnie i prologu, który właśnie przeczytałam zapowiada się naprawdę świetna historia! Z pewnością będę tu zaglądać i dziękuję za zaproszenie.
    Czekam na pierwszy rozdział. Życzę dużo weny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Cieszę się, że zostaniesz ze mną na dłużej. <3

      Usuń
  9. Zapowiada się ciekawie :) czekam na kolejny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, hej! Cieszę się, że wróciłaś do blogowania, brakowało nam Ciebie. Na dodatek zaczęłaś nową historię! Pierwsze, co zauważyłam, to szablon - bardzo mi się podoba, zwłaszcza kolorystyka. Tylko mile widziana byłaby większa czcionka w rozdziałach, bo trochę źle się czyta, ale to taki szczegół :)
    Oj tam, zaraz nudny prolog - jest po prostu zwykły, przyjemny, lekki. Kto powiedział, że od razu na początku musi być jakieś uderzenie, niesamowity zwrot akcji? Podoba mi się, że przedstawiłaś nam głównych bohaterów, zresztą dla nich też zaczęło się coś nowego, w końcu dopiero co nawiązali znajomość. Charlie skradł moje serce od razu, zwłaszcza, że wybrałaś na jego postać Dylana, poza tym wydał się sympatyczny od pierwszej chwili. Co do Isobel, to już teraz sprawia wrażenie bardzo ciekawej bohaterki. Niby normalna nastolatka, ale od razu zwróciłam uwagę na słowa, w których pomyślała sobie, że lepiej byłoby dla Charliego, gdyby trzymał się od niej z daleka. Czyżby skrywa jakąś mroczną tajemnicę, która może zranić osobę w pobliżu? Bardzo mnie to zastanawia.
    Zaczyna się fajnie i jestem pewna, że szykujesz dla nas kolejną ciekawą historię. Czekam na rozdział pierwszy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czcionką mam właśnie problem, bo ta jest troszkę za mała, a większa jest za duża, eh. Wszyscy kochają Dylana, haha. Oj, Isobel jest pełna tajemnic. Przekonasz się o tym nie raz.
      Bardzo miło słyszeć, że komuś mnie tutaj brakowało, naprawdę! Mi brakowało komentarzy od Ciebie, kochana. ♥

      Usuń
  11. Na razie Isobel wydaje się spoko,ale pewnie tylko na razie... Ciekawe, co ukrywa, ciekawe, czemu pomyślała, że lepiej dla Charliego, jeśli będzie trzymał się z daleka. Cieszę się, że wróciłaś do pisania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to czytać, ja też się cieszę, że wróciłam. :)

      Usuń
  12. Hejka. ;)
    Po przeczytaniu początku stwierdzam iż dalej może być bardzo ciekawe. Liczę, że następne rozdziały będą obszerne. :) Czyta się bardzo przyjemnie i szybko. Z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy. ;) Pozdrawiam oraz życzę dużo weny. ;)
    Zapraszam do mnie. :))
    http://swiat-bez-ciebie-nie-ma-prawa-istniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpadłam na tego bloga zupełnie przypadkiem, ale prolog okazał się istnym strzałem w 10! Tajemniczy, zabawny i ciekawy. Z niecierpliwością nie mogę się doczekać 1 rozdziału. Będę wpadała regularnie czytać bloga, bo od dawna jakiś prolog tak bardzo mnie nie zachęcił ;)
    Mam nadzieję, że w między czasie wpadniesz do mnie :)
    http://drive-my-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Jak tylko znajdę chwilę to odwiedzę twojego bloga. :)

      Usuń
  14. Weszlam tu przez przypadek i coś czuję że zostanę dłużej ;) czekam na 1 rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Czego najbardziej nie lubię, to komentowania właśnie takich części w opowiadaniach.
    Ten prolog w sumie mało co wnosi. Wprowadziłaś tylko po trochu bohaterów, którzy jak mniemam będą głównymi i w sumie to tyle... Oczywiście nie krytykuję Cię, ani nie chcę Cię obrazić, ale tylko mówię jak jest. Mogłaś odrobinę rozwinąć historię Isobel.. Mam nadzieję, że w pierwszych rozdziałach dowiem się o niej czegoś więcej. Tak samo o chłopaku.
    Pomimo, że było króciutko, jakoś udało Ci się mnie zainteresować. Jeśli coś dodasz, poinformuj mnie.

    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam rozwijać historii Isobel, ani jej opisywać, bo jej charakter i wszystko co z nią związane, ma być elementem zaskoczenia i pewną tajemnicą. Podobnie jest z Charliem. Bardzo dziękuję za komentarz i cieszę się, że Cię zainteresowałam. :)

      Usuń
  16. Hej, trafiłam tu przypadkiem i przeczytałam :)
    Zapowiada się ciekawie :) Ciekawi mnie czemu Isobel twierdzi, że lepiej będzie dla Charliego jesli bedzie sie trzymal od niej z daleka :D
    Czekam na new i zapraszam do mnie :)
    http://diirty-miind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko niebawem się wyjaśni. Dziękuję za komentarz. Postaram się zajrzeć w wolnej chwili. :)

      Usuń
  17. Bardzo podoba mi się fabuła a po prologu cała historia zapowiada się ciekawie :D zaintrygowały mnie te bodajże cztery ostatnie zdania... będę czekać na rozdział xx
    @himyliam

    OdpowiedzUsuń
  18. Super że wróciłaś do pisania ...
    Po prologu myślę, że zostanę na dłużej. ..
    Ciekawi mnie to dlaczego Isobel pomyślała że lepiej będzie dla Charliego jeśli będzie trzymał się z daleka .... Może skrywa jakąś tajemnice. Nie mam pojęcia.
    Czekam na nexta ...

    @JMcik

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj!
    Skomentowałaś u u mnie rozdzial, wiec stwierdziłam, że muszę sié odwdzięczyć. Jednak nie spodziewałam się takiej ciekawej historii. co mogę powiedzieć, idę czytać rozdział:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeczytałam i mam zamiar zostać na dłużej. Uwielbiam takie opisy, jakie zastosowałaś w tym wstępie. To nadaje opowiadaniom naprawdę dobrą formę. Pomimo tego, twój styl pisania wydaje się lekki, choć wyrazisty. Sama historia rozpoczyna się dosyć niewinnie, ale z opisu fabuły wynika, że będzie bogata w nieoczekiwane i zaskakujące wydarzenia, wątki i zapewne uczucia, jakie zrodzą się między bohaterami. Nie pozostaje mi nic innego, jak czytać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W opisie było coś o nienawiści, ale na razie to chyba jeszcze nienawiść nie jest... No zobaczymy, zabieram się za kolejne rozdziały.

    OdpowiedzUsuń
  22. Prolog naprawdę mi się spodobał. Również masz ciekawy styl pisana. Charlie jest uroczy. ♥
    No, na razie wydają się mili w stosunku do siebie... na razie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Całkiem ciekawy początek. Impreza to dość oklepany temat na "zapoznanie bohaterów", ale fabularnie (wedle moich prognoz) wydaje się pasować.
    Niewinne żarciki niedługo powinny przerodzić się w szczerą niechęć, jak obiecywała informacja w spamie. Mam szczerą nadzieję, że prolog jest retrospekcją i od razu przejdziemy do sedna w rozdziale pierwszym.
    Coś o poprawności językowej. Choć sam nie jestem w tym mistrzem, brakowało mi kulku przecinków w zwiazku z występowaniem imiesłowów - w wyrazach kończacych się na "-ąc/y/a" należy postawić przecinek przed lub po tym wyrazie, zależnie od umiejscowienia danego imiesłowu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecinki to mój największy problem, staram się zwracać na to dużą uwagę, ale jak widać, dalej mi umykają. Poprawię je jak najszybciej, dziękuję za dostrzeżenie błędu. :)

      Usuń
  24. Jak obiecałam tak oto jestem :)
    Przeczytałam prolog (czy może rozdział 0 ;D) i jestem zadowolona, choć tematy wydaje się nieco oklepany to zainteresowałaś mnie. Być może na twoją korzyść przemawia to, że użyłaś dwóch z czterech moich ulubionych imion. ;)
    Zazwyczaj nie sięgam po taką tematykę (pozostaję jednak przy fantastyce), ale niedawno koleżanka przekonała mnie do przeczytania pewnej książki i... na chwilę zmieniłam rodzaje książek. ;D
    Na pewno będę czytać dalej, przysięga, ale pewnie nie w najbliższym czasie za co przepraszam z całego serca, ale po prostu mam bardzo ograniczoną ilość czasu dla siebie. :(
    Życzę powodzenia w pisaniu i pozdrawiam ;)
    Buziaki, Inna ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz i za wszystkie miłe słowa. ♥ Doskonale Cię rozumiem, spokojnie, blogosfera nie jest najważniejsza, każdy z nas ma własne życie :)

      Usuń
  25. Wow wow wow idę czytać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Powinnaś usunać komentarze, które nie odnoszą się do nowej wersji prologu, bo robi się niepotzrebny burdel :D
    Nie wiem, chyba wolałem poprzedni. Jakoś bardziej zgrywał się z pierwszym rozdziałem. Nie mówie, że jest zły. Po prostu starcił na młodzieńczym czymś, co posiadał poprzednik.
    "Zpierało mi dech piersi" - w piersiach i lepiej brzmi ze słowem "zaparło".
    "trzymania ją w ramionach" - jej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że raczej powinnam, ale nie zrobię tego, bo mi szkoda. Lubię czasami powrócić do poprzednich komentarzy. Kwestia gustu. Bardzo dziękuję za wytknięcie błędów. x

      Usuń
  27. Znalazłam Twój blog całkiem przypadkiem, ale chyba zostanę tu na dłużej. Przeczytałam prolog i muszę powiedzieć, że ten wstęp mi się podoba. Chociaż to niewiele, ale przecież prologi mają zachęcać do czytania, a nie być nie wiadomo jak długie.
    W wolnym czasie zabiorę się za nadrabianie zaległości z rozdziałami.

    PS. Wydaje mi się, że tam w zdaniu powinno być ''zaparło mi dech w piersi''. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaprosiłaś mnie więc grzechem byłoby nie zajrzeć XD
    Cudowny prolog. No poprostu nie wiem co mam napisać. Twòj talent zapiera dech w piersi XD
    Lecę czytać kolejne. :>
    Aha! I dziękuję za te rady które zostawiłaś u mnie pod postem. Naprawdę dziękuję i postaram się poprawić :-)
    Buziaczki :-***

    VeroVero<3

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam,
    To naprawdę było dobre, choć krótkie. Przyznam, że bardzo mnie zaciekawił ten prolog. Masz dobry styl, ale nie mogę tego zbyt dokładnie oceniać na podstawie jednej notki, więc to jedynie takie pierwsze wrażenie, lecz sądzę, iż kolejne rozdziały będą tak samo świetne. Jedyny błąd, jaki zauważyłam, to "nie możliwe" napisane osobno, a powinno być razem. Pewnie to tylko taka mała, pojedyncza wpadka, a ja zwykłam wyłapywać szczegóły, ale niestety w moich opowiadaniach nie zawsze to działa...
    Trochę się rozpisałam... Nie przedłużając - jak znajdę jutro chwilę, na pewno wpadnę, by przeczytać Twoje następne notki. ;)
    Pozdrawiam i życzę weny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Już poprawiam błąd. Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  30. Cześć. :)
    Wpadłam przypadkiem ciągnięta moją niezaspokojoną ciekawością. Prolog choć krótki zadziałał na mnie jak magnez. Tyle emocji ukrytych w kilku nieprzypadkowych zdaniach. Zaskoczyłaś mnie. :) "doskonałe niedoskonałości" wydaje mi się być takim słodkim, naiwnym lecz jednocześnie pełnym wiary i nadziei przekazem. Ech, rozczuliłam się nad dwoma słowami - bywa. :) Jestem ciekawa tej historii więc kiedy znajdę czas to zabiorę się za czytanie. Jakbyś mogła to powiadamiaj mnie o nowych rozdziałach żeby nic mi nie umknęło. :)
    Przy okazji zapraszam do mnie, więcej info zostawię w spamie.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Drugie podejście do prologu - świetne. Naprawdę bardzo mi się podoba, szczególnie te dwa ostatnie zdania. Nie zdradza nam to za wiele, ale przecież właśnie o to chodzi. Nie będę się rozpisywać, bo czeka na mnie kilka rozdziałów, tak się zapuściłam, no. Do napisania :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny prolog. Bardzo mi się spodobało. Na pewno będę czytać dalej. Poza tym masz bardzo fajny styl pisania i wciągasz czytelnika. Na prawdę jest to wielki plus :)
    Jak tylko będę mogła, to skomentuję dalszy rozdział. ale kiepsko z moim internetem, także przepraszam :)
    Zapraszam do siebie. Może ci się spodoba :)
    http://faster-than-fanfiction.blogspot.com/
    http://justin-dark-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie ma się co rozpisywać bo dopiero prolog przeczytałam. Bardzi dobrze piszesz, wciągnęło mnie to. Prolog zachęca do dalszego czytania. W najbliższych dniach wpadnę poczytać reszte a tymczasem zapraszam do mnie alex2708.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam.
    Zostawiłaś u mnie link ze swoim blogiem i wpadłam a teraz wiem, że zostanę na dłużej. Dla Dylana ♥ tak bardzo, oraz dla twojego stylu pisania, który niewątpliwie jest piękny. Na razie przeczytałam prolog i wydaje mi się on bardzo interesujący, zachęcający do czytania dalej, także mam zamiar to zrobić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiadam na twoje zaproszenie ^^ Przy okazji dziękuję za komentarz na moim blogu <3
    Wstąp intrygujący i zachęca do czytania ;) Dlatego lecę do pierwszego rozdziału ^^
    Pozdrawiam, Elvira Q

    OdpowiedzUsuń
  36. Ojej! Ciekawie się zaczyna! ♥
    Będę czytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wcale nie jest nudny, ale bardzo intrygujący. Krótki, ale ciekawy i zachęcił mnie do przeczytania kolejnych rozdziałów :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie: http://ourangelsalwaysfall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę przyznać, że ciekawie się zaczyna. :-) Zaraz czytam kolejne rozdziały i zobaczymy jak to wszystko się potoczy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zaczyna się intrygująco. Bardzo podobają mi się Twoje opisy :)
    Ciekawi mnie jak dalej rozwiniesz fabułę :)

    Resztę przeczytam potem, ponieważ preferuję czytanie za czytanie :D

    Eff,
    psychodeliczna-iluzja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. No nie! Potwór zwany zazdrością zjada mnie od środka, gdy patrzę na Twojego bloga.
    Piszesz obłędnie. Normalnie zakochałam się. W prologu jest bodajże parę zdań, a ja już czuję sie jakbym czytała dobrą książkę. Twoje opisy są trafne i poukładane (zwracam na to szczególną uwagę, gdyż sama mam z tym problem). Zastanę na dłużej i proszę byś mnie informowała.
    Pozdrawiam, puck
    PS Oczywiście zapraszam do siebie. Moze sie nie zniechęcisz po prologu
    http://elizabeth-watters-heros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Faktycznie po prologu niewiele można powiedzieć. Trochę krótkawy i niewiele zdradza. Jakbym miała określić głównego bohatera nie przebierając przy tym w słowach (o ile to jest główny bohater) to określiłabym go mianem ślepo zakochanego frajera. Więcej na pewno się dowiem po pierwszym rozdziale. tak więc lecę do niego. Jeśli mi się spodoba będę czytać dalej, jeśli nie, to napisze co nie jest w moim guście.
    Pozdrawiam: sie-nie-zdarza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam i zapraszam do siebie na zwiastun (już jest) i prolog (pojawi się około 16):
      sie-nie-zdarza.blogspot.com

      Albo na mojego drugiego bloga o zupełnie innej tematyce niż ten pierwszy:
      prawdziwa-legenda.blogspot.com

      Usuń
  42. Dopiero trafiłam na twojego bloga i przyznam, że zapowiada się zajebiście!
    Lecę czytać dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Jaki fajny prolog! Mega słodki chłopak, a ta dziewczyna mnie zaintrygowała. Ciekawe czy w końcu jemu uda się przebić przez barierę jaką ona wokół siebie stworzyła. Nie powiem, mam wielką ochotę czytać dalsze części i właśnie to chyba zrobię. Nie będę się więcej rozpisywać idę do kolejnych rozdziałów.
    Pozdrawiam i zapraszam ---> http://marzentysiace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. No no, nie powiem - całkiem ciekawie się zaczyna, wkręciłam się już po samym prologu, więc lecę czytać dalej ;*
    maly-zycia-element.blogspot.com
    calkieemnienormalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny, nie mów, że nudny, kobieto! Obserwuję już ten blog od dawana, ale dzisiaj dopiero się spięłam, może też dlatego, że jutro nie mam nauki praktycznie :D Więc oto jestem i zaczynam przygodę z Tb :*
    Lecę do kolejnego :*
    Buziaki :*
    A.

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapowiada sie bardzo ciekawie :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś tutaj, aby skomentować moją twórczość, to z całego serca Ci dziękuję. Każdy komentarz to wielka motywacja do dalszego pisania.

SZABLON AUTORSTWA JANE